tisdag 8 maj 2012

Fairies

Den här digistämpeln är från MayzyArt... tycker hon är så läcker!!
Har använt symaskinen än en gång... riktigt kul!


Som vanligt har jag färglagt med ProMarkers.
Textstämpeln är från Gummiapan.


Här är en ny variant på blommor som jag fick lära mig att göra i lördags! 


Tack så mycket Eva för du visade mig och för de finfina pärlorna!!

Är med i följande utmaningar:

Challenge #115 hos I Love ProMarkers - "Fairies"
Utmaning 62 hos Kort´O`Mania - "Anything goes"


Tack till alla er som tar sig en titt hos mig, 
och ett extra tack till er som tar sig tid att lämna en kommentar också!


6 kommentarer:

Susanne sa...

Så snyggt kort!!! Blommorna blev jättefina och som vanligt har du färglagt så fint :) Ha en fin dag! Kramizar Susanne

Kristine sa...

Superfint kort!! :)

Linda-Marie sa...

kanonfint....ska prova o göra blommorna ikväll...
kramiz

Lorraine sa...

Brilliant Fairy and lovely card. Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
Lorraine B x

Karen sa...

Love this and what fab colouring and the papers are gorgeous, thanks for joining us at I ♥ promarkers.
xx

Karina Bunkenborg sa...

Nydeligt kort i smukke farver. Du er rigtig god til at farvelægge! Tak fordi du deltager hos kort o mania!