torsdag 23 juni 2011

Bildmålarnas utmaning!

Andra utmaningen hos Bildmålarna är ett alster i blått med så klart en stämpel från Bildmålarna! Här har jag använt söta Mimosa som jag fick med i senaste klubbkitet. Med detta kort tänkte jag alltså vara med i utmaningen och hoppas på turen när de lottar ut vinsten... :-)


Papperna är Maja Design Lantliv "Så frön" och det och de blåa blommorna har jag köpt hos Pysselgalen.


En liten detaljbild på blommorna och en liten "charm" jag gjort av några pärlor som är uppträdda på en liten bit silverståltråd.

Jag vill också passa på att önska er alla en riktigt mysig midsommar och tacka för alla snälla kommentarer ni ger mig... de värmer!!

6 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Supersööööt härligt kort ...
Vad ser jag har du blivit med fjäril ???????

Ha en skön, kul Midsommar

//anneli

Mahlin78 sa...

Vilket supersött kort! Gillar det mönstrade pappret, får nog bli en liten shoppingrunda till Pysselgalen ;-) De små blommorna var ju supersöta de med!

Hoppas du och familjen får en toppenbra midsommarhelg! kram kram

Louise sa...

Så fint och stil fullt du har gjort det.
Allt ihop matchat på bästa sätt.
Ha en helt underbar helg.
Kram Louise

Anneli Mellstrand sa...

Fin fint kort, hon var en riktig söting
Vad ser jag en fjäril ..........

Ha en skön midsommar
kramar
//anneli

Veronica Lundström sa...

Hej!

Så himla sött kort och vilken fin stämpel!
Jag håller tummarna hårt.
Vi får träffas snart och pyssla lite,saknar dig.

Den bästa midsommar till dig vännen
Kram kram Veronica

Unknown sa...

ÅÅ så fint,
super härligtg.
Lycka till
Trevlig midsommar
Kram Elin