söndag 15 maj 2011

Skisstävling & gästinspiratör!!

Hittade en härlig skiss hos Skraplagret som jag ville testa att göra ett kort efter, och här är mitt bidrag till deras skisstävling...
Har följt skissen ganska "slaviskt" och använt mig av papper från Sassafras, häftklamrar och embossat stämplarna - den runda kalendern kommer från Inkido. Lite ritade streck och ett brun-vitrutigt band som oxå är från Inkido. "Bonus" blev några knappar!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Blev nyligen tillfrågad av Skrotboken om jag kunde tänka mig att bli gästinspiratör för dem en månad!!!
Jösses vad jag blev överraskad och väldigt glad :-) Naturligtvis svarade jag JA!!
Vill ni se vad jag gör då, får ni kika in där i september månad! Har mina misstankar om att det kanske är någon som har ett litet finger med i spelet till att jag blev tillfrågad... ?! ;-)

7 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Supersnyggt kort! Gillar verkligen den runda månadsstämpeln :-)

Kul med GT hos "Skrotis" ;-) Grattis! Kram kram

Louise sa...

Läckert kort du har gjort. Håller tummarna för dig.
Grattis till gäst DT platsen.
Kram Louise

Eva sa...

Jamen såklart jag säger stort GRATTIS då! Vilken ära!
Lycka till med ditt fina kort tii tävlingen!
Ha en bra vecka
hälsar Eva

Eva sa...

Jamen såklart jag säger stort GRATTIS då! Vilken ära!
Lycka till också med ditt fina kort till tävlingen.
Ha en bra vecka
hälsar Eva

Marita Johansson sa...

Helläckert kort

Susanne sa...

Härligt kort och ett STORT GRATTIS till Dt jobbet... ser fram emot september månad!
Kramizar

Susanne sa...

Önskar dig en trevlig helg! Kramizar