måndag 13 december 2010

Mer julkort...

Visar några fler julkort jag gjort efter Magdas julkortsrecept!


Snögubben är från ett stickersark som är fäst på ett fotopapper och sedan färglagd. Staketet är ett plastnät som suttit som skydd runt några burkar. Snön är plastigt förpackningsmaterial. Snölyktan är från storhålig punchinella som blivit vitmålad och därefter duttade jag med pearlmaker och sist doppat i embossingpulver, lite gul och orange glitterstickles som "eld".


Här ett "flätat" hjärta som var ganska kul att göra, och det lurade i alla fall sonen som var tvungen att känna på det för att tro mig när jag sa att jag hade ritat det :-)


Hoppas ni alla får en mysig luciadag!!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vilka fantastiska kort du skapat...
den med snölyktan är kananläcker och hjärtat gillar jag också...
Ha en lugn och skön vecka!
Kramizar Susanne