måndag 30 augusti 2010

Väsktävling!!

Temat på Pion Designs tävling är väskor. Scrappa en väska, antingen en man vikt själv eller altra en... Jag har valt att vika en - andra gången jag provar på detta!

Jag valde ett ljusare kraftigare papper och vek till en väska och dekorerat med lite band. Handtaget är en snodd som jag trätt igenom två öljetter. Hittade en knapp i gömmorna som fick bli "låset". Locket hålls ihop med självhäftande kardborreband. Tagen tänkte jag använda och skriva namnet på till den som ska få väskan. Stämpeln är från Bildmålarna och jag stämplade på en blå cardstock, målat med PM och så fick det bli lite glitterstickles över hela... Blommorna har jag köpt förutom de små blå som jag gjort själv. På insidan av väskan har jag gjort som en liten ficka där man kan stoppa en "födelsedagspeng" i, men det glömde jag att fota...

Inga kommentarer: